۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۹

هفته هشتم لیگ بسکتبال/

پیروزی خارج از خانه فولاد ماهان و همیاری زنجان/ البدر اولین میزبان برنده!

پیروزی خارج از خانه فولاد ماهان و همیاری زنجان/ البدر اولین میزبان برنده!

هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی خارج از خانه تیم‌های فولاد ماهان و همیاری زنجان و برتری البدر بندر کنگ در حضور تماشاگران خودی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای هفته هشتم رقابت‎های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور عصر امروز دوشنبه در سالن بعثت ماهشهر تیم فولاد ماهان سپاهان به مصاف صنایع پتروشیمی رفت و موفق با 26 امتیاز اختلاف میزبان خود را شکست دهد. شاگردان محسن صادق زاده با کسب این پیروزی و مجموع 15 امتیاز موقعیت خود را در رده دوم جدول رده بندی حفظ کردند.

در دیگر دیدار این هفته از مسابقات بازیکنان همیاری زنجان در قشم به مصاف استقلال زرین رفتند و برای پنجمین بار در طول این فصل از مسابقات به برتری دست یافتند تا بازیکنان استقلال زرین قشم پنجمین شکست خود را در خانه متحمل شوند.

البدر بندرکنگ نیز میزبان یکی دیگر از دیدارهای این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور بود که بر خلاف سه میزبان دیگر موفق به کسب برتری مقابل حریف خود شد. بازیکنان این تیم در دیدار امروز موفق شدند با حداقل اختلاف امتیازی مقابل شهرداری گرگان صاحب برتری شوند تا اولین میزبان برنده این هفته از مسابقات لقب بگیرند. ضمن اینکه این ششمین شکست گرگانی‎ها در این فصل از مسابقات بود.

 پیش از این سه دیدار نیز تیم دانشگاه آزاد تهران در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران و در مصاف با پتروشیمی بندرامام متحمل شکست شد. پتروشیمی با کسب این پیروزی صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تثبیت کرد و قهرمان نیم فصل شد. نتیجه چهار دیدار برگزار شده در هفته هشتم رقابت‎های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور به شرح زیر است:

* صنایع پتروشیمی 62 - فولاد ماهان سپاهان 88
* البدر بندر کنگ 65 - شهرداری گرگان 64
* استقلال زرین قشم 63 - همیاری زنجان 69
* دانشگاه آزاد 83 - پتروشیمی بندرامام 85

هفته هشتم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور امشب با برگزاری دیدار تیم‎های مهرام تهران و نفت سپاهان به پایان می‎رسد. این بازی در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی در جریان است. 

کد خبر 1768926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha